Vragen over je verzending, bezorging of retourneren?
Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over het bestellen, betalen en het verzenden van je bestelling. Heb je een vraag en het antwoord staat hier niet bij? Stuur dan een e-mail met je vraag naar info@hoii.nl
Verzending
—
Bestellingen worden gratis bezorgd (binnen Nederland en België, voor andere landen gelden andere tarieven). Dit kan je (huis)adres zijn of een DHL Afhaalpunt. Voor de bezorging van de bestelde artikelen maken wij gebruik van de diensten van DHL.
Bezorging
—
Alle bestellingen worden verstuurd met DHL. Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur 's middags, dan heb je de bestelling in de meeste gevallen de volgende werkdag al in huis (binnen Nederland en België)! Let op! Dit is afhankelijk van de huidige levertijd die op dat moment actief staat vermeld op de website.
Retourneren
—
Natuurlijk hopen we dat je zeer tevreden bent over je aankoop bij Hoii. Is de bestelling toch niet naar wens? Dan kun je binnen 30 dagen de bestelling retourneren. Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over het retourneren van je bestelling. Heb je een vraag en staat het antwoord hier niet bij? Stuur ons dan een e-mail met je vraag naar info@hoii.nl.
Stap 1. Vul het Retourformulier in dat bij het pakket zit.
Stap 2. Verpak het artikel in de originele verpakking en voeg het Retourformulier toe.
Stap 3. Plak het oude label af zodat het adres niet meer zichtbaar is.
Stap 4. Ga naar het DHL Retourportaal van Rogon Products B.v. en ontvang direct een verzendlabel of een QR code.
Stap 5. Geef je pakketje af bij een DHL pakketpunt. Je ontvangt een ontvangstbewijs bij het pakketpunt. Op dit bewijs staat een Track & Trace code waarmee je de retourzending kunt volgen.
Alle retouren voor Hoii.nl mogen gestuurd worden naar Rogon Products B.V., Haverdijk 8 te Helmond. Wil je gratis retourneren? Maak dan gebruik van het DHL Retourportaal.
Retourneren zonder printen
Wil je retourneren maar heb je geen printer? Geen probleem! Als je je retour aanmeldt via het DHL Retourportaal dan kun je kiezen voor een QR code. De QR code kun je dan via je telefoon tonen bij een DHL pakketpunt.
Retourvoorwaarden
- Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden geweigerd.
- Bij retournering van artikelen dient het retourformulier altijd ingevuld te worden.
- Artikelen dienen altijd goed verpakt te worden, om transportschade te voorkomen.
- Artikelen die terug worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet met verpakking aangeleverd te worden.
- Beschadigingen en/of gebruikssporen kunnen een reden zijn om de retourartikelen te weigeren.
- De verzendkosten krijg je alleen gecrediteerd als Hoii verantwoordelijk is voor de fout/het probleem of wanneer de producten in een gedegen verpakking zijn teruggestuurd.
- Wanneer een product(verpakking) dusdanig bij terugsturen beschadigd is door een slechte verpakking zal na telefonisch contact worden afgestemd hoeveel procent van de nieuwwaarde wordt gecrediteerd.
Checklist retourneren
- De retourzending is binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling aangemeld bij DHL.
- De retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden.
- Je hebt het Retourformulier bijgevoegd bij de retourzending.
- Bewaar het verzendbewijs goed, dit is de bevestiging van het retourpakket.
- Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@hoii.nl
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te garanderen. Meer informatie...