Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je bestelling afrekenen. Via iDEAL kom je direct uit bij de internet betaalomgeving van je eigen bank. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Je rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.
Klarna
Met de betaalmethode Klarna is het mogelijk om achteraf je bestelling te betalen. Na 14 dagen krijg je van Klarna de factuur die betaald dient te worden. Heb je artikelen geretourneerd? Dan wordt de factuur aangepast en dien je alleen de artikelen te betalen die je hebt gehouden.
Zodra het pakket het magazijn van Hoii verlaat, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om het product te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur in de Klarna app. Bij 'Mijn Klarna' heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling.
Wanneer de gehele bestelling retour is verwerkt bij Hoii, komt de factuur inclusief transactiekosten bij Klarna te vervallen. Wanneer je een gedeelte van je bestelling houdt, krijg je na de retourverwerking een aangepaste factuur van Klarna.
Wordt je betaling met Klarna niet goedgekeurd? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via de app of desktop via Klarna chat. Klarna is 24/7 bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Meer informatie vind je op www.klarna.com.
PayPal
Je kunt bij Hoii betalen met PayPal, dit is een veilige manier om online te betalen zonder je gegevens te delen. Je hebt enkel een PayPal account nodig waar jouw creditcard of bankrekening aan gekoppeld is.
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te garanderen. Meer informatie...