Vragen over je verzending, bezorging of retourneren?
Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over het bestellen, betalen en het verzenden van je bestelling. Heb je een vraag en het antwoord staat hier niet bij? Stuur dan een e-mail met je vraag naar info@hoii.nl.
Verzending
—
Bestellingen worden gratis bezorgd (binnen Nederland en België, voor andere landen gelden andere tarieven) op het door de klant opgegeven adres. Dit kan je (huis)adres zijn of een PostNL Afhaalpunt. Voor de bezorging van de bestelde artikelen maken wij gebruik van de diensten van PostNL.
Bezorging
—
Alle bestellingen worden verstuurd met PostNL. Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur 's middags, dan heb je de bestelling in de meeste gevallen de volgende werkdag al in huis (binnen Nederland en België)! Let op! Dit is afhankelijk van de huidige levertijd die op dat moment actief staat vermeld op de website.
Retourneren —
Natuurlijk hopen we dat je zeer tevreden bent over je aankoop bij Hoii. Is de bestelling toch niet naar wens? Dan kun je binnen 30 dagen de bestelling retourneren. Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over het retourneren van je bestelling. Heb je een vraag en staat het antwoord hier niet bij? Stuur ons dan een e-mail met je vraag naar info@hoii.nl.
Stap 1. Vul het retourformulier in dat bij het pakket zit.
Stap 2. Verpak het artikel in de originele verpakking en voeg het retourformulier toe.
Stap 3. Plak het oude label af zodat het adres niet meer zichtbaar is. Vermeld vervolgens de volgende gegevens op het pakket:
T.a.v. Hoii
Antwoordnummer 611
5700 VB Helmond
Stap 4. Geef je pakketje af bij een PostNL pakketpunt.
Wij nemen vervolgend je retour in behandeling.
Retourvoorwaarden
- Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden geweigerd.
- Bij retournering van artikelen dient het retourformulier altijd ingevuld te worden.
- Goederen dienen altijd goed verpakt te worden, om transportschade te voorkomen.
- Artikelen die terug worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet met verpakking aangeleverd te worden.
- Beschadigingen en/of gebruikssporen kunnen een reden zijn om de retourartikelen te weigeren.
- De verzendkosten krijg je alleen gecrediteerd als Hoii verantwoordelijk is voor de fout / het probleem of wanneer de producten in een gedegen verpakking zijn teruggestuurd.
- Wanneer een product(verpakking) dusdanig bij terugsturen beschadigd is door een slechte verpakking zal na telefonisch contact worden afgestemd hoeveel procent van de nieuwwaarde wordt gecrediteerd.
Checklist retourneren
Controleer de volgende punten voordat je de bestelling aan ons retourneert:
- De retourzending is binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling aangemeld bij PostNL;
- De retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden;
- Je hebt het retourformulier bijgevoegd bij de retourzending;
- Bewaar het verzendbewijs goed, dit is de bevestiging van het retourpakket.
- Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@hoii.nl.